pondělí 30. března 2015

About Me ... I´m Sue

     V tomto článku bych Vám chtěla přiblížit kdo jsem. Možná jste si již něco přečetli na boku o mě, tady se pokusím rozepsat =).



     Tradiční začátek....Jmenuji se Zuzka, narodila jsem se v roce 1992 a pocházím ze Studénky. Studuji obor sociální pedagogika na OU (Ostravská univerzita) prozatím bakalářský. Doufám, že studium úspěšně zvládnu a bude mi umožněno pokračovat dál ve studiu. Přemýšlela jsem o navazujícím studiu tohoto oboru, ale také dost přemýšlím o jiných, jelikož chci v budoucnu pracovat v K-centrech, doléčovacích centrech apod. s drogově závislýma. Jak jsem se pro toto povolání rozhodla? Vím, že mě nejvíce ovlivnily knihy s drogovou tématikou. Mou takovou první přečtenou knihou byla Úplná prázdnota od Ivety Vochálové během ZŠ, v tomto období jsem začala hodně číst. Tuto knihu jsem si v té době strašně zamilovala ... (více o této knize později).

     Co se týče mých zájmů a toho, co mám ráda, je nesmírné množství. Dost dlouho jsem se věnovala psaní povídek, příběhů a básní, avšak jen pro sebe a své blízké. Bavilo mě to a baví do dnes. Dále jsem také hodně kreslila, i když mé schopnosti něco nakreslit se rovnají kresbě amatéra, ale já to dělala pro radost a zábavu a tak i dnes. Mrzí mě však, že jsem již na tyto činnosti neměla dost času po nástupu na VŠ. Věřím však, že se vše obrátí k lepšímu.
    Jako mnoho jiných zbožňuji zvířata. Doma mám pár mazlíků (psa a pískomily) a doufám, že někdy se mé malé Zoo o dvou druhů živočichů rozroste, ale snad ne moc! =D A když už jsme u zvířat, jaké je mé nejoblíbenější? Jsou zvířata, která se mi dost líbí, které bych chtěla mít doma, kterých bych se chtěla dotknout alespoň pro zážitek... jedno z nich jsou vlci.

     Já a blog? Takových pokusů tu bylo =D. Ale vždy mě to přešlo hned ze začátku, když jsem si vytvořila vzhled apod. a nedokázala jsem se doslova dokopat k nějakému článku. Ale z tohoto blogu mám dobrý pocit, snažím se si na něj dávat záležet. I když se mohou najít lidé, kteří budou nad touto stránkou ohrnovat nos, nebudu si jich všímat. A proč? Protože tenhle blog vytvářím hlavně pro sebe! Nikoho nenutím si číst mé články. Budu je psát, protože chci, protože do nich budu vkládat něco ze sebe, protože tohle bude místo pro mou kreativitu.
     Samozřejmě za jakékoli pozitivní vazby, za Vaše návštěvy aj. budu nesmírně ráda. A když se zde objeví pár takových super naladěných lidiček, psaní půjde raz dva =).

    O čem tu budu psát? Převážně o knihách, které se mi dostaly do rukou. Budete moci si zde přečíst můj pohled na knihu, můj osobní názor. Pokud mi budete chtít doporučit nějakou knihu, která Vás bavila nebo nějak oslovila, nebráním se tomu, klidně napište a já se pokusím knihu sehnat a přečíst. Také zde budu prokládat tzv. "má dílka", i když nebudou jako od profesionála... ale jsou mé. =) Možná se zde objeví i něco zajímavého z mého života, přece jsme lidé a prožíváme každý něco zajímavého.

Tento Blog bude mít i svůj FB profil, který již je vytvořen, ale zatím bez příspěvků. Prioritní je pro mě tato stránka. Můžete mě také sledovat na Instagramu či napsat email. Vše najdete v kontaktech.

A abych nezapomněla. Mé velké díky patří kamarádce Lucy Enne, která mě motivovala a podpořila při tvorbě mého blogu. Také bych ji chtěla poděkovat za její trpělivost při její pomoci mi přijít na to, jak tento blog funguje. Bez ní by mnohé takto nevypadalo. Děkuji Ti.

Vám, milí čtenáři, děkuji za Váš čas věnovaný tomuto článku. =)


P.S. Fotky jsou pořízené v roce 2014
Sue 30.3.2015




1 komentář:

Děkuji za Váš komentář :) Přeji hezký den.